looking for neighbours, will put up 24/7 node in Zürich

Author
m
Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)
Group: Forum Members
looking for future friendly neighbours
MacMini on upc business static ip 200/20 Mbit/s asymmetric
Location in Zürich 24/7 dedicated to iota full node
will be set up 17.-18.02.2018 if any neighbours found.
any interest please contact me by direct/private message
comments are welcome too, thanks
Crash030
C
Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)
michelent - 11 Feb 2018

Hallo

ich bin noch auf der suche nach nachbarn für meinen Full Node Server.

hättest du interesse?

michelent
m
Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)Attaching to Tangle (50 reputation)
Ja, wenn das beiden was bringt gerne.

D   Irgendwie muss ja ein gut funktionierendes Netz wachsen mit neuen Full Nodes. Wie ist denn das mit neue/alte Nachbarn. Suche noch eine Post oder Link der das beleuchtet. Wie entscheidet man?

E   Somehow a well functioning net must grow with the new Full Nodes .How does it work with the old/new neighbours relationship. Still searching for a post or link that illuminates  this. How does one decide?

Crash030
C
Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)Attaching to Tangle (112 reputation)
michelent - 11 Feb 2018

I'm still looking for neighbors.

My address is:

iota-bz.ddns.net:14600

please send me your address.

Best regards
Crash030
C
michelent - 12 Feb 2018
Ja, wenn das beiden was bringt gerne.

D   Irgendwie muss ja ein gut funktionierendes Netz wachsen mit neuen Full Nodes. Wie ist denn das mit neue/alte Nachbarn. Suche noch eine Post oder Link der das beleuchtet. Wie entscheidet man?

E   Somehow a well functioning net must grow with the new Full Nodes .How does it work with the old/new neighbours relationship. Still searching for a post or link that illuminates  this. How does one decide?

Ich komme mit den Forum nicht ganz klar. Ist sehr undurchsichtig mit wem man schon Kontakt hatte.

Ich mach bin in der Full Node geschichte auch noch am Anfang. Kann dir leider diesbezüglich keine auskunft geben. Ich kann dir nur sagen das ich bereits 6 nachbarn habe von aller Welt.
Meine Adresse nochmal ;-)

udp://iota-bz.ddns.net:14600

bitte lass mir deine Adresse noch zukommen.
Danke

Beste Grüße

shakeshar
s
Attaching to Tangle (75 reputation)Attaching to Tangle (75 reputation)Attaching to Tangle (75 reputation)Attaching to Tangle (75 reputation)Attaching to Tangle (75 reputation)Attaching to Tangle (75 reputation)Attaching to Tangle (75 reputation)Attaching to Tangle (75 reputation)Attaching to Tangle (75 reputation)
Full node in Sweden: udp://iota01.gong.se:14600
GO

Merge Selected

Merge into selected topic...

Merge into merge target...

Merge into a specific topic ID...

Reading This Topic

Login

Explore
Search